L&D-audit
Een L&D-audit helpt bij het beoordelen van je huidige training en opleidingsstrategieën. Om expertise, kennisdeling en een uitgekiende L&D-strategie te garanderen kijk je best wat je al in huis hebt en hoe je dit kan optimaliseren. Daarnaast zal een audit inzicht geven in waar je subsidies kan krijgen en hoe je compliant kan werken met de huidige wetgeving rond opleidingen in je organisatie.


"De L&D-audit was een verhelderende ervaring die onze organisatie in staat stelde om inefficiënties te identificeren en onze rolbeschrijvingen scherp te zetten. Ook de opleidingsprogramma's werden onder de loep genomen en afgestemd met de organisatiedoelen."
Onze werkwijze
Intake
We gaan in gesprek met het bestuur, management, HR en L&D-verantwoordelijken van de organisatie.
Analyse via survey
Via een digitale survey stellen we vragen aan het management en medewerkers, waarna we een duidelijke analyse maken.
Samenstellen rapport
We stellen een rapport met inzichten op L&D en de eNPS (Employee Net Promoter Score) wordt vastgesteld.
Presentatie rapport
We presenteren het rapport met de resultaten en potentiële actiepunten die van invloed zijn op efficiëntie en verbetering.
Til je organisatie naar een hoger niveau met onze L&D-audit.
We gaan graag samen in gesprek om te bekijken hoe we het L&D-beleid in je organisatie verder kunnen optimaliseren.


